mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 8 oktober 2021

just som jag önskade


men vad är detta
ett ljus vill inte brinna
och de är ju nytt
köpte det innan vi for till stugan
ja ja 


jag är på Nvnailsz
här är vi halvvägs


tack Alexandra för det fina resultaten 
just som jag önskade
höstglöd


ni vet i går fick jag inte tag på min doft
men i dag gick det bättre
provade på KICKS på punkt
då jag i alla fall var i de huset


3 X mej


Lennart fördrev tiden på
Vattenparken vid Johannesberg


en ny våtmark som kommunen fixat till



det blommar hemma på våran gård





snabblunch


och på kvällen en köttgryta 
låda från frysen


och nu har vi ju TV
så det blev
det sitter i väggarna


glömde ju berätta
Lennart var till Clas Olson med ljuset
som inte funkade
han fick en helt ny uppsättning
blir att köpa batterier i morgon
för han köpte fel sort












 

























1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Gillar naglarna,jättefina👍Tur att det finns så fina ljus som våra svansviftare klarar av🙏Kram