mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 3 oktober 2021

Kärlek ❤😻


frusen kaffeost
tack tack sa Hedda
men de sa inte vi
den var så grynig o eländig
Hedda fick dela den med fåglarna
som oxå blev glada


Niklas o Pärzon
en sån här vill vi ha på altanen
ELLER HUR
grabbar


idag är det GRÅTT


ingen större skillnad
när man gör fotot
svartvitt


Lennart tog en sockerbulle
och jag ett 
västerbottenbröd


när vi kom hem från byn kollade vi postlådan
ett brev från vår älskade
Tant Elsa
och var sin lott
dock var det ingen vinst
men det är ju tanken som räknas


sen lunch
currykyckling o ris
toppad med jordnötter
fick det bli


ännu en munk på G
ska bli med vit glasyr är tanken


då vi ska få vänner på besök
fixar jag till en äppelkaka


kärlek blev det
Rose-Marie o Karl
älskar katter 
och de märkte allt 
Hedda


titta vilka fina smör/marmelad
knivar jag fick
de är Rolf Nilsson som
är slöjdaren 

 

Inga kommentarer: