mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 21 oktober 2021

Stickning som läkande kraft .....

 


jag avskyr dessa "blister"
jag pluttar ut alla i en burk i stället
järnpillren är det


Hedda med nattens byten


som hon stolt kommer 
och lägg i ansiktet på mej
mitt i natten




ensam lunch ... sallad från i går 


den här killen (min husläkare)
skulle ringa mej efter 13
om att jag måste få ett stöd för min rygg
och kl 18.30 ringde han
och jag ska få en rekvisition/remiss
få se vad de blir
läkaren på DBI
hade skrivit
3 punkts korsett
va nu de är


kvällsmat blev rotmos 
och korv i ugn


en mycket bra bok
om stickningens läkande kraft


ska börja på v 14







3 kommentarer:

Ellinor Blomqvist sa...

Tur att Hedda bara har trevliga inomhussaker,inte så kul när dom kommer in och lägger jätteråttan på ens bröst,dom vill ju bara visa hur duktiga dom varit😘🤗

Mådde sa...

Ja de är en himla tur

Marie sa...

Ja, stickning är verkligen helande!
Jag stickar en del till välgörenhet!