mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 20 oktober 2021

man är ALDRIG för GAMMAL för att lära ....eller


dagens lektion 😉👌


Bästa Maxi 
är min fröken i 
Pokemon go


ja ja får se om det blir en grej för mej
men varför inte prova?


åkte buss för första gången på nästan 2 år
och de gick ju bra


kassler med pasta till lunch
och schysst käks sås

såsen man kan ha till mycket


titta så fint det har blivit i vår lekpark
nya "stopp" mellan sand o gräsmatta


fiskbullar till kvällen


så är det
MEN nu vill jag ha en tid hos ortopeden
blev ju lovad en konsultation i nov
men det ser ut att dröja till början
av 2022
fick svar från "Löwet" att
ortopederna "bara" jobbar med 
operationer och har inte tid
för konsultationer
av nya pasienter


 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Ut och jaga Pokemon,det är riktigt kul👍Jag gillar shysst käk,både såser och kött,gottgott👏🤗