mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 30 maj 2023

Mår så gott


tidig morgon


känns som ingen i huset är vaken
mer än jag



här kan man ju sitta med kaffe kaka
och stickning inte helt fel




inte så vacker utsikt från rummet
men vad jag det 
jag bara sover ju här ändå


vilken fest 
kålpudding till middag


och fruktsallad
med vispgrädde om man så önskade



flyttar "ut"



ljummen bulle till eftermiddagskaffet 


kvällsmaten var potatissallad o grönsallad
och så fanns det ost o korv som pålägg
till mackan man jag la de på tallriken
kändes så fattigt på protein 

där ser man 
jag är spärrad från  nått jag ALDRIG har varit på
och va då Tillberga Bandy ska de vara jag det⁉


i dag fyller Sofia 27 år
släktens yngsta fru Östberg
 ( jag är den äldsta fru Östberg )
kortet är när Anton o Sofia gifte sej 2018


kvällsmat hos pilgrimsfalken





 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Lugn och ro, vackra vyer,mat och kaffe,ibland är livet gott🤗