mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 3 januari 2020

20-01-02

ja nu drar vi igång...
jag visste att jag skulle dit men jag visste inte när
hade missat att skriva in det 
KONSTIGT
för de brukar jag vara NOGA med
ja ja nu var det så
Ringde just när dom öppnade och sa
"ja har en tid hos er men jag vet inte när"
hon kollade och sa "lugn de är i morgon kl 8.30"
30 min senare plingar de i luren
och påminnelsen kommer
så nu vet jag 


 ner till Citypraktiken  för att fylla på mitt B12
hade tid 9.20...fick Anna "uggla" så det blev en del 
småprat om ditten o datten

 men jag han ändå med sedvanlig fika efter sprutan
innan jag skulle till Annas Under och prova ut en BH
och hon öppnar ju 10

fick ju presentkort av Lennart i julklapp
jag provade "100" st och så fastnade jag för en
men den måste sys om 
så jag får hämta den på lördag

 snabba lunchen 
uppvärmd potatisgratäng
och snabbstekta korvar

 köpte mej en liten symaskin till stugan
har en liknande där men den gav upp
Lennart hämtade den medan jag vilade


soppa till kvällen

Inga kommentarer: