mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 25 januari 2020

3 hg av en hund..🐕

 Lennart styrde mot Stallarholmen

 Linus o Robin skulle få lite ny färg på sina "gula" väggar

 Linus måste flytta sin säng

 så nu är väggen grå


Grabbarna blev nöjda

 hemma hade jag stickkurs med Kristina
vi hade djupa diskussioner och trassel med garnet 
nu ska hon sticka till tummen 
och så ses vi på tisdag igen

 förbereder inför söndagen

 en mexikansk köttgryta utan kött

 TV fri kväll då Com Hem la av

korsord med hjälp av Google på andra sidan bordet

 och jag gör fina nystan av spunnet hundhår

 såg vansinnigt trassligt ut

 men det gick som en dans

 avsmakar grytan
god men lite annorlunda kryddning
kanel, oregano, spiskummin  

Hej Gammelfarmor.
Måhända att jag älskar ihjäl min lillebror😍
men jag har även provat att
försöka sätta mig på honom & lägga mig över honom
när vi lekte i hans babygym.
Men det fick jag inte sa mamma ...
lillebror ska gärna vara med mig och leka
och jag visar honom hur jag kan dricka saft,
äta och hur jag leker.
Kram från mig & lillebror Emil ❤️

1 kommentar:

Ellinor sa...

Tv-fria kvällar har jag ofta,det är skönt med tystnad ibland men På spåret på fredagskvällen missar jag ogärna🤗