mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 12 januari 2020

när det dryper av fett ....

som barn var min stora dröm att få en
Davy Crockett mössa

det fick jag aldrig

inte heller skor med såna spännen
Men i dag ska jag åka ner på stan och kolla på skor
och behöver inte fråga pappa
 jag får köpa vad jag vill 
så de så

 en helt magisk morgon

 nu har jag provat ALLA skor på Ryns
och nu är jag på SCOREET 
och provar alla deras svarta snörskor

 kom hem med dessa 
1200:- fattigare

 i dag har dom VITT VÄSTERÅS..
med isskulpturer i stadsparken

 isen kommer från Jukkasjärvi
men den här kvinnan var lite ledsen
det är en stor spricka i hennes isblock


 alla har inte senaste modellen på kamera

 så var det dax för lite lunch 
provade en hamburgerbar på Köpmangatan
Lennart tog nån typ av krorvburgare?!?

 och jag en barnmeny med kyckling

Båda var FLOTTIGA så det rann om dom
jag pillade bort paneringen
nej hit går vi inte igen

när vi skulle åka hem var bussen full
och vi fick snällt vänta på nästa
men tur den går ju var 10 minut
men det blåste "små spik" 
så att vänta var inte kul

 kom på att jag skulle göra en veckosallad
både till soppköket och oss själva

 en favorit är det

så var det dax att skala och koka 
lite potatis till pölsan i morgon

själva åt vi lapskojs framför TV
det blev stjärnorna på slottet i kväll


Inga kommentarer: