mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 26 januari 2020

Går lite på sparlåga...

 en stilla morgon

efter att ha varit ner till Soppköket med lite grejer
+ tagit fram bröd som vi ska ha i morgon
blev det lunch ... nu kom lasagnen fram

 så ont så trött så less

 solnedgången såg nästan lite läskig ut...

en enkel med god varm macka till stjärnorna på slottet
tidig kväll med min bok
en bok som är lite märklig
Den handlar om en kvinna som är död
men hon "lever" kvar i själen
kroppen är illa tilltygad efter en bilolycka
och hon "lever" nu kvar bland sina vänner
men ingen hör eller ser henne....

 och jag vet inte om den är bra eller bara konstig
ja ja jag läser vidare

1 kommentar:

Ellinor sa...

Ibland är ordet sparlåga rätt🥱Smaklig spis idag👍