mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 21 januari 2020

vad hände idag? hände de nått?

 så var det måndag och stick junta 
på❤-punkten /Bibblan 
vi har så trevligt
vill inte missa den stunden

 hemma på våran gård

 så fina julrosor i en rabatt

 snabb lunch 
bara att värma en lasagne

 en sväng ut till Erikslund
Lennart testade IKEAs semla
ingen höjdare precis

 mera mat....

 på förmiddagen pratade vi om blommor
jag hade ju fått en orkidé av Kerstin när jag fyllde år
och jag tror banne mej den har blommat sen dess

är lite för trött i mössan för att sticka mönster
så jag tar till filten även i kväll




i kväll skulle dom tala om Sjögrens syndrom
på fråga doktorn
så besviken jag blev
torr i munnen o ögonen
jo vist men resten då....


nog trodde jag dom kunde mer än så

🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💗


1 kommentar:

Ellinor sa...

Tittade på programmet och tyckte att dom förenklade sjukdomen,blev faktiskt rätt irriterad 😠 Jag har en vän till som har den sjukdomen och har jätteproblem med massa delar av kroppen,det är en hemsk sjukdom.Dom borde belyst den mycket bättre,nu lät det ju som man kunde svänga förbi apoteket och köpa ögondroppar 😥Kram