mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 8 januari 2020

det blev inte som jag tänkt men det blev

 dom här vantarna köpte jag mitt i sommaren på  Andøya
vi skulle på Valsafari och jag frös som vanligt om fingrarna
i dag var det inte valsafari som fick mej att använda dom
utan jag har städat i frysen och i kylen
var inte så mycket som jag trodde som var "gammalt"

har fixat en 80 års present
blev inte som jag ville men det blev i alla fall

har fått svar från lasarettet
dom sänder min remiss vidare till en som inte har så lång väntetid
de är ju bra

 lite ostar sen nyår och två potatisar
fick bli en härligt omelett/sufflé/pudding
och litet tjälknöl till de

 Lennart är hos Viktor o Ellen och fixar
men när han kom hem får vi och storhandlade
fick bli på citygross 

 så var det dax för nästa låda som jag hittade
tre kasslerbitar i god sås ...sallad med granatäpple o jordnötter

i kväll är det stelt o besärligt
då är det skönt med Alvedon o tv tittande
Först Farmen så Mandelman och till sist Leif GW 
vilken kväll 
😊

de tycker vist Emil oxå 

1 kommentar:

Ellinor sa...

Gillar vår usla tv-smak😂😂😂😂😂👍Hoppas att tandhygienisten inte hittar något tok🥰