mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 17 januari 2020

HUR ÄR DET MÖJLIGT❓

 kl 9 steg jag in här för en skön timme

 först lite kaffe

 och baktassarna i blöt

sen lite fila o klippa 
smörja och massera
Fick veta att jag har "bäbisfötter"
och att  hon sällan eller aldrig ser så fina fötter
smicker eller....

hur som helst skönt var det


 i dag blir det konstig lunch
ja de blev ost o marmelad på mackan
och i skålen finns keso o hallon

 vi var nämligen bjudna på kalas på 3:an

Kjelle fyllde ju 80 år i går

 jag försökte få till hans mobil
han kunde ju inte ta emot bilder...
men nu tror jag de funkar
internet var frånkopplat 

 han blev så glad för glas o flaska

 fina rosor hade han fått av frun sin
dom doftade ljuvligt

 när vi kom hem hade posten kommit
FINA helt UNDERBARA armband
från Ingrid 

i måndags pratade jag med min läkare om värmevantar
han hade ingen aning om att det gick att få
men skulle kolla upp det hela
i dag kom remissen ........TRE dagar ....
hur är det ens möjligt
och jag ska dit nästa vecka
❗⁉❓

2 kommentarer:

Berith sa...

Det var snabba ryck!

Ellinor sa...

Det gick fort,hoppas att dom hjälper✊️Ha en skön dag👍🥰