mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 10 januari 2020

Nu hoppas vi att ingen blir sjuk.....

vilket underbart månsken som mötte mej
när jag kom ut i köket


 hackat lite lök

 malt ner lite skivad fläskfilé från soppköket nån gång för länge sen
kokat korngryn  och ska fräsa köttfärs
nu ska de bli pölsa till söndagens soppkök
fick ihop 10 liter pölsa i slutändan

 krokar lite mellan varven

 så var det dax för sista besöket på hälsocenter 
  jag sak hålla mej till mina tre M
Motion = promenad
Middagsvila
Mellis

 det blev vårrullar från Tärnaby till kvällen
dom intog jag framför TV

vilken TV kväll
Farmen
Mästerkocken
landskampen Sverige Norge

har vi tur så får vi träffa ALLA 
den 22 februari

de har blivit några till sen de här kortet togs
 dec -15 när Lennart fyllde 70 år

Jag ska bjuda in till  släktmiddag på 
Restaurang Bellman
vi siktar på filébuffé
då finns det nått för alla att äta

💖💖💖💖💖💖💖
💖💖💖💖💖
💖💖💖
💖💖
💖

1 kommentar:

Ellinor sa...

Pölsa...älskar det❤️❤️❤️❤️