mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 11 januari 2020

ett brev från polisen

en magisk måne ...kl är 7 
och kaffet är urdrucket

 en tur ner på stan Lennart var in på Eggeborns
och "dräglade" lite.... eller om de nu var mycket 


 dagens lunch blev på Biblioteket

 gott fika är det och inte så hutlöst dyrt
jag aktade mej noga för rödbetssalladen 

hämtade min nya BH från Annas Under
den passade ju inte riktigt 
så hon sydde om den
nu sitter den perfekt

 så kom brevet från Polisen
ingen har hämtat ut armbandet
så nu är det mitt

 jag vilar och Lennart tar en tur ut till
Frösvisjön o Sågdammen







 så var månen på väg upp igen även hemma i stan

grundar med lite gröt

så drar vi på Revy

 Ninni har fullt upp med beställningarna 
vi var ju 4 sällskap vid vårt bord
men rutinerad som hon är så fixade hon det

då jag var så sugen 
blev det ingen bild på min skagentoast
fick lov att leta upp en bild på nätet 

vi hade så trevligt inne i Blå salongen

 och så drog det igång
FULL fart från början till slut

gokaffe i pausen

 och här fick Kristiansborgsbadet en känga
eller den hotande nedläggningen
som nu är upphävd

får säga att jag tyckte de var bättre i år en förra året


så säger jag god natt 
efter en otroligt bra dag och kväll

1 kommentar:

Ellinor sa...

Grattis till armbandet,det är välförtjänt och du gjorde vad du kunde👍Ha en bra lördag🥰