mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 16 januari 2020

en hel kväll på TV4

 inte lätt att vara hemlös
men när dom grisar ner och förstör
är dom inte välkomna

 fyra maskiner snurrar så glatt

 vet inte på hur många ställen 
denna finns kvar en dricksfontän
vi har i alla fall i tvättstugan 

 och en värsting utanför gymmet

 själv krokar jag vidare på restgarnsfilten

tur det finns snabbmat när man kommer hem
en låda från frysen och redan kokt potatis
snabba ryck
böngryta

 ja men så har "lönelappen" för året kommit

 fick den här underbara bilden i dag
på Niklas o Emil

 blev köttbullar o stuvade makaroner i kväll
och den tv med mer köttbullar
först Farmen
sen Mästerkockarna och där var ett moment att fixa köttbullar
och till sist Renées brygga

hade tänkt mej att köpa tulpaner i dag då det är tulpanens dag
men vi var ju inte utanför gården

1 kommentar:

Ellinor sa...

Jag är riktigt imponerad av er tvättstuga,vår är också bra men er är mysig👍Blev inga tulpaner här heller,gick aldrig ut åt "det hållet" ,blir till helgen tror jag.Så trist att det blir nedgrisat,tänk om dom bara kunde nöja sig med tak och värme men det är inte lätt när drogerna står för både liv och död,man kan bli ledsen för mindre😢Hoppas att din dag blir fin❤️