mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 13 februari 2021

böcker och garn är räddnigen


så är det för det vet jag
😷♥🧶💐😘💐🧶♥😷


trodde i min enfald att jag skulle kunna 
göra nått i dag 
MEN INTE DÅ
foten vill ligga  här på kudden


Lennart fixar lunch


jag läser och vilar


Lennart tar en sväng ner till Peteer
på VC för att fixa med näsblodet
så nu får vi se om det hjälpte


 och jag sitter här
tur jag har garn  hemma


Lennart fixade lite lapskojs till kvällen
GOTT


blev ett par Sofflor till Hannah
hennes gamla gick inte att rädda


vist ja Martin Ponsilouma tog GULD
i skidskytte i dag

 
 


 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Den foten ser ut att behöva vila,hoppas att du inte har ont✊️Ibland stämmer både skidor och skytte och då blir man hjälte hela dagen och vi gläds med honom och blir stolta människor.Gemenskap kan se olika ut.Jag läste ett inlägg från min sjuksköterskedotter,hon hade fått äran att sitta med en gammal kvinna vid dödsbädden då anhöriga inte får vara med,blev en stolt mamma(jag är alltid stolt över mina barn) och kände att denna kvinna fick ett tryggt avslut av sitt liv❤️