mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 12 februari 2021

ett HURRA och ett KLAR



Min vackra farmor Astrid har födelsedag i dag
hon föddes 1906 och fick leva till juni 2003
Hon hade ett bra liv
slitit ja men lycklig in i det sista
hon har lärt mej allt jag kan
eller nästan i alla fall


Skräddare Berglund i Stora Skedvi
med hela sin familj
Farmor Astrid är 9 år 


stiliga Farmor o Farfar


klart man ska ha kaffe i en termos med ut i det fria


här är farmor i Yttervik


sista kortet på farmor
släktträff i maj 2003

♥♥♥♥♥♥♥♥
går inte en dag utan 
att jag tänker på dej farmor
♥♥♥♥♥♥♥♥♥


foten i högläge
skidor på TV
stickning i knät

blir nog en bra dag de här också


torsdag och pannkaka
i dag fick det bli i ugn
då jag inte riktigt är kapabel att stå i köket än


vackert ute men jag är inne

får ju inte på skon än...
och jag får inte gå ut förrän till helgen
ska se om jag kan fixa till nån bra doja
så jag inte fryser om tårna 


Lennart fixade kvällsmat
korv i ugn och rotfruktsmos


blev så vansinnigt sugen på popcorn
tur jag hade några hemma


ja men då vart Örjans tröja klar
nu ska den åka postbil till
Väster Haninge





 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Ska bli spännande att vänta på posten nästa vecka👍Är helt övertygad om att han blir snyggaste hunden i Västerhaninge ❤️Hoppas att du kan komma ut en sväng i helgen och att du får lite sol på nosen,puss