mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 14 februari 2021

LYCKORUS

 

stilla morgon i Östbergska hemmet
än ligger  hörapparaterna i sin nattskål


nästa projet på gång
264 maskor ska bli en 
typ pippitröja till mej



Lennart har fixat flygande Jakob 
Annaeva kommer och ska hämta
sagopåsarna och äta lite 
innan hon fortsätter till
Sörstafors o unghögen där


mat är så himla gott


lite via på maten innan hon far vidare
tänk att få ha dottern i soffan en stund
helt magiskt
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


jag fick Olas nya bok
blir spännande att läsa


den förra sträckläste jag nästan
så  intressant med människoöden
Då Ola jobbar på
 migrationsverkets förvar i Märsta
har han god kunskap om människor på flykt
vilket jag inte har


Olas bok får vänta lite
har en från bibblan som snart ska tillbaka
tar den först
ja ja jag somnade jo ja vet


vi är inte riktigt sams foten och jag


Lennart jobbar på i köket
starka korven o mos
(Han vet att jag inte kan äta skinnet på korven
så de tog han bort ♥)


som sagt Det är inte skönt
Det har ju blött igenom
och nu stelnat
det 
SKAVER
tog bort bandaget fast det skulle sitta i 14 dagar
MEN det var så mycket blod som satt fast
så det var bara att linda på igne
får ringa DBI i morgon
och höra om dom kan hjälpa mej


kom en lite bit på tröjan
resåren är ändå fixad
















1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Förstår lyckan att ha dottern hemma,är lite avis😉Måtte denna vidriga tid snart ta slut✊️❤️