mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 26 juni 2020

extra utrustning 🐾❓




 så var dagen kommen för att gå till frissan
17 feb var jag sist ❗






 spritas innan det är min tur
jag får oxå gå in och tvätta händerna innan jag satt mej


mycket hår blev jag av med 






 så nöjd


 fiskbullar till lunch lätt och mätt


pling på dörren 
och vår egen super Mario kom


 fixade vår rinnande kran


 ja så kan det tydligen oxå vara
MEN när jag var runt 10 år opererades det bort extra ben i min fot
har dom växt ut igen????


 pling på dörren igen...
nu fick jag blommor av grannen


 jasminen får allt stå ute 
men så underbart dom doftar 


 dax att fixa lite mat...
ja de där är resterna


 det blev gazpacho 
nu ska den stå i kylen och bli riktigt kall


 så gott med lite yoghurt


vist jag gillar värme ... MEN
tur vi har två balkonger 


 en klase har nu helt slagit ut




i dag såg många ett hjärta på himlen
💙 en hälsning från ovan  💙



i dag 
HURRAR 
vi för bästa
Tant Elsa 

Bilden kan innehålla: blomma
Elsa fyller 99 år i dag
och fick blommor o "bubbel"
och telefonsamtal 


nu är det nära ... bara att sy fast ärmarna

1 kommentar:

Ellinor sa...

Såg att lilla blå skulle till doktorn,håller tummarna att det går bra och att ni inte blir ruinerade✊️Fin blev du i håret👍Kram