mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 30 juni 2020

Datastrul.....


 Då Hoyan dog fick det bli pelargoner i krukan istället
Får se om dom överlever



Lagar mat på vad som finns
Får se vad de blir
 Morötter palsternacka lök paprika svamp


Fläskytterfilé är köttbiten


Kryddade rejält fick runda av såsen med grädde



 Så blev det perfekt



Men nu är han där ute igen och gör nått


Och de här finns i vardagsrummet....



Alltså grönsakslådan ????
Hur är det tänkt att man ska få rent den
 Så äcklig


Vi tog lådan och åkte till butiken där kylskåpet är köpt
Fick hjälp
MEN SKA MAN BEHÖVA TVÅ SKRUVMEJSLAR 
För att sedan med FÖRSIKTIGT VÅLD
bända låss framstycket


Så där nu är båda lådorna rena 
I morgon ska Lennart köpa silikon 
och lägga i springan så skiten inte åker in där



 Och varför åker jag hiss med en hink vatten

 Jo jag ska vattna vår blomma utanför porten

Sommarmat 

God natt...

Om bloggen. Ser märklig ut så beror det på att jag gör den på ”paddan” 
Och den är helt galen....
Datorn är på rengöring och jag får inte till kopplingen 
Dator skrivare 
Får se om dom fixar  det 


2 kommentarer:

Ellinor sa...

Datorstrul är vår nya tids sjukdom,irriterande men det går över😘Du kan nästan koka soppa på en spik och Lennart är en riktig proffsfixare👍Kram

Anonym sa...

Hej!
Kommer kråkan som du bloggade om för ett antal år sedan fortfarande på besök? Kanske kan du ladda upp nya bilder?
:)
Mvh Nellie