mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 9 juni 2020

Våran vackra strandpromenad


 hittade en bit fläskytterfilé i frysen
fick bli lunchen


 den blev perfekt...
smålök, morot, selleri, palsternacka, svamp i massor 
och så kokade jag potatisen i grytan


 så var vi och "handlade"


 här kan man ju sitta 


kräm o mjölk o müsli  
bordet lutar ....men va gör det 
krämen var god ändå


så tog vi en liten sväng

jag var trött och slut
men jag kände att jag ville ut
vi tog det lugnt och vilde
Carl-Oskar o Lennart är bra stöd i livet








 lite yoga på "bryggan"





 den doftade INTE ett dugg



 men va tusan NYA ägg i boet
måste kollas upp 






blev en "bara" sväng ändå
otroligt skönt väder 


lite tv och sen god natt 

1 kommentar:

Ellinor sa...

Härlig promenad👍Minns min första kräm och mjölk,dumpade så in i he......t så jag trodde jag skulle dö😬har aldrig vågat provat sedan dess🙈🤗