mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 18 juni 2020

i väntans tider....snart blommar det


 tänk er SNART doftar det underbart
 hemma hos mej


 min Hoya Imperialis Rauschii 
(porslinsblomma)
har massa knoppar






 min orkidé är inte dålig den heller


 en bönröra till lunch


så var det dax för påfyllning


av B12
då jag inte kan göra eget får jag ta till sprutor 
går ju bra de oxå bara man kommer ihåg det


 detta mina damer och herrar är min Distrikta...
bästa Anna 


 visade henne min fotled


den är ju "lite" ond

 jag fick en tid hos doktorn redan i morgon 
för så där skulle den minsann inte se ut


 det blommar i stan







hade tid hos Anna 14.20 
14.15 var jag klar
så jag fick vänta en stund på Lennart


 Trio Kontrast underhöll på La Petite 


där vi intog vårt eftermiddagskaffe





 tung kaja.... 


en svensk klassiker till kvällen


 bakstycket klart


min lilla röda prick i livet
AndersGerogs
124 Yttervik 92064 Tärnaby


bästa lilla Thyra är dålig
feber och hög sänka
är inte kul

2 kommentarer:

Ellinor sa...

Lycka till med fotleden idag och jag skickar friskapåtankar till lilla Thyra🤗

Mådde sa...

den höga febern håller i sej
dom tog Corvid-19 prov i går ska få svar idag
hon äter ingen mat...men dricker lite i alla fall
vi är lite oroliga för tösen