mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 27 juni 2020

Vätskeersättning ett MÅSTE

lilla blå har varit till verkstaden
hen har not fel med läckande bromsolja..eller nått
men det var värre än så 
bromsok bak...blir en extra slant 
ja ja vad gör men
får se när "grejerna" kommer
och kan monteras


nu är boet tomt ...tjejerna har flyttat ut på 
silosens tak...
känns som det är hett i överkant där ute


 tänkte sy mej ett par byxor av ett udda lakan


orkade inte klart
men det finns ju fler dagar

är lite ont i huvudet och är yr
så jag lägger mej FÖRE lunch i dag


Lennart har fixat tills jag vaknade
  sommarlunch


 Å vad jag älskar paket


och titta nu kan jag börja

lägger upp 230 m 
och stickar mossticknig i 5 cm 
så roligt 
alltid en början


 har köpt och druckit 
mycket bättre får jag säga


fredag kväll

 
den här MÅSTE du prova vid tillfälle
jordgubb o mynta



 Lennart hade tur han fick 1½ portion han




stans BÄSTA ställe får jag säga
litet och ute 

1 kommentar:

Ellinor sa...

Effekten av vätskeersättning är fenomenal,slurp säger kroppen och tackar och bugar🙏