mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 1 juni 2020

så var MAJ slut för i år


 Lennart förbereder "kylväskan" som ska bli en "värmeväska"
blåser varmluft i den men hårblåsen


 så värmer vi makaronipuddingen i mikron
och packar i den varma "kylväskan"


 här ska det bli lasagne med tonfisk
det ska bli en "vanlig" på köttfärs oxå



sammanlagt 32 matlådor blev det


så var dom levererade till soppköket


 Lennart och jag åkte ner till La Petite 


 Lennart slog till med hummersoppa


 och jag Pluras betasallad


kaffe o hallonsorbet i skuggan


 hem och vila på Balkongen




 Lennart tog kameran och for ut han
månen på ljusan dag




jag fick med mej låda  hem från lunchen
så det blev en mix av
Pluras sallad o Amirs gyros o kebabsås
förstärkt med ett ägg
och vi blev mätta en gång till


 jag älskar Popcorn..så är det bara


Bästa Lilla Thyra


jag ska få den här i morsdagspresent 
men den har inte kommit än


nu ska jag "hoppa" i säng 

Inga kommentarer: