mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 23 juni 2020

Måndag hela dagen ♥


 dagen började med några telefonsamtal
läckande kran .... en vän fyller år... och lite till


 och jag försöker få fart på
 avloppet i badrummet


 bikarbonat o ättika
ja lite bättre blev det men inte bra


 beställa tvättstugan
blir Onsdag 1 juli kl 9-11


 passar på att ta en promenad


ja ja här tog det stopp
eller byta sida


 en liten privat plantering på sevallagatan


fågelmatare


eller var det en ekorrmatare 




 fågelbad av olika slag




 här är det plastblommor inte så kul tycker jag 







vårat hus ser ju riktigt fint ut på håll 




så då vet jag att jag är hemma

inte så långt men en bit blev det


 vi åt ju pasta i går
så då blev det pastagratäng i dag


dom ringde från optikern
skulle ju dit i morgon och prova ut nya glasögon
Optikern är sjuk så nu blir det 7/7 i stället
ja ja några veckor till utan riktig syn
de är inte kul 


så var vi och hämtade maten...
+ en sväng in på bolaget

fortsätter på restmaten
nu blev det pytt
och Lennart fick ett stekt ägg till sin mat


och i dag har jag hämtat boken på "sannas"
trodde nog dom skulle leverera i lådan 
men inte då...men nu har jag den i alla fall

1 kommentar:

Ellinor sa...

Trist med optikern men Sverige är fantastiskt 🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🤗