mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 8 januari 2021

hurra hurra AJ AJ


tidig morgon på IKEA
har varit och kollat sortimentet
och bestämt oss


men lite kaffe först innan vi hämtar ut 
våra "julklappar"


oj oj får vi in de i bilen tro???
en spishäll
en fläkt
en fläkttrumma
en ugn
ett paket ljus


klart Lennart fixade de 
han är en fena på att packa


tacos till lunch


helt OK


medans jag vilade kom detta 
HURRA HURRA
nu får jag foten fixad




så skulle vi lyfta in ugnen som stått utanför dörren
och jag får 
RYGGSKOTT


kvällsmat blev en favorit bland många


 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Ryggskott är inte skoj,tyvärr är det enda som hjälper smärtstillande och rörelse och att röra sig när det gör ont är inte lätt🤔Grattis till operationstid,helt fantastiskt att det finns hjälp till dem som inte har covid-19,känns lite tröstefullt👍Grattis till nya köksgrejer,nu kommer det bli extra kul att fixa i köket👏👏Kram och krya❤️