mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 30 januari 2021

inte nöjd...får göra om tror jag


frukosten intogs i Tvättstugan


strumpor torkas i torkskåpet
blir lite små i tumlaren


varm pastasallad
med morfarsdressing


så var det dax för nästa äventyr
hörselenheten


NU ska jag försöka igen med hörapparater
dom har legat i lådan i många år
nu är dom justerade
någon frekvens upp och någon ner

ny tid den 12 mars
och då blir det mer skruva om det behövs
 


Lennart tog en sväng
medan jag var hos
audionomen Mari



vi tog en fika på Brynolf


årets första semla
10 kr går till klubben


men jag tog bara en torr kaka
två kakor fick följa med hem




en kasse bröd för 80:-
fick oxå följa med hem



lite linsgryta blir det i kväll


toppad med jordnötter 
och så serverade jag 
havreris till


stora bocken Bruse
...men jag är inte nöjd med hornet

 

1 kommentar:

Ellinor sa...

Skönt att det gick bra hos audionomen,sparar ju några kronor om du slipper köpa nya👍Gäller bara att använda dom också😘Jag är urslarvig,trivs inte riktigt med burkljudet i skallen🤗🤗🤗