mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 5 januari 2021

kanske en ny Bethoven


även "vissna" tulpaner är snygga
tycker i alla fall jag


ser fram emot lunch


Lennart åkte ut till Skultunna en sväng
och hittade lite fågel


så var det dax för lunch
så synd att jag inte kan äta mer än en portion
hade mer än gärna tagit en till 


nu händer det saker


Anton o Farfar funderar


julköttbullar (kryddpeppar) o pasta
de är mat de oxå


nu ska jag fixa en mössa till Lennart
han provade sin mössa när han var på fototur
idag och upptäckte att kullen kunde få bli 2cm längre
så den går ner ordentligt vid öronen 
så får det bli


barnnen på Lyckhem vill spela piano
har du den här spelboken hemma
och inte behöver den längre
tar jag gärna över den

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Pasta och köttbullar,det är god mat men paltbrödet får du behålla själv😘😘😘😘😘Kram