mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 17 januari 2021

jag var frisör i dag


jag skulle inte ens viskat att ryggen var bättre
i dag var den sämre igen
dock inte som från början
men SUCK 


dagens lunch kokt fläskkorv o dillsås



i dag är jag frisör 


blev sugen på våfflor
MEN här i stan har vi 
det sämsta våffeljärn som tänkas kan


det går inte att få en hel våffla
utan bara hjärtan


men hjärtan är ju oxå våfflor

så var första sagan klar
Guldlock o dom tre björnarna


detta ska bli en gris om jag har tur



 

3 kommentarer:

Ellinor Blomqvist sa...

Attans rygg att vara envis😢Hoppas att den ger sig snart✊️

Lena sa...

Hej
Jag undrar var du hittat mönstret till sagofigurerna?
Skulle vilja virka till min förskola.

Anonym sa...

Hej!
Har du haft fin dag.ojoj��
Men vad betyder ordet "viskat "som står i första rad??
Mvh Masouma