mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 19 januari 2021

❤Piff o Puff ❤


började dagen med att göra en "balja"
veckosallad


så ringde dom från Citypraktiken
och undrade om jag kunde komma
11 i stället för 10.40
hon såg att det skulle bli 
för många i väntrummet
och vist ingen fara




så nu sitter jag här


både B12 injection och EKG gick fint


väntar på Lennart som är på Clas Olsson
medans jag var hos distriktan


så kom han då mitt allt


han köpte en takarmatur till köket


så kom dom här herrarna
❤Piff o Puff ❤
eller Linus o Robbin
härligt men lite farligt 
jag ORKAR inte 
 
dom fick med sej fyra såna här lådor
och det som blev kvar av lasagnen 
+ en stor glasslåda med sallad



och jag fick en högtalare till mobilen


kycklingkorv o brunabönor
Göta Petter vilken god korv


grisfarmen nästa



blev ju rätt gullig


ja ja bara att virka vidare
Sagan heter ju 
TRE små grisar


fick en bild från Linus i kväll
tänk han ÄLSKAR den salladen


så olika tulpanerna beter sej
men fina är dom

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Härligt med besök men man vill ju krama dem😢