mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 19 augusti 2021

Blir bara tokigt 🤪😪

Jag ger upp
Att fixa bloggen på mobilen
Är INTE min grej
I dag får ni det 
"baklänges"

 

Ser ut som två katter i huset
Hedds i sitt lilla Bo
Och katten på golvet
Men katten på golvet 
är Heddas låtsaskompis


Kvällen  middag
Älgfärsrulle med kantareller


Pajer med kantareller o västerbottenost
Kantareller o älgfärs 


Detta ska bli  älgfärsrulle


Hedda fick älgfärs till mellis
 



De här är lunch fär två
Jo de är säkert vi blev mätta


Typ bondomelett




Hämtat svamp i Hemavan
Sitter i fåtöljen och rensar 


Varför ska matte ha benen 
på stolen där JAG ska ligga ?


Syskondjur till Hjärtekatten 
Gör en kattkropp med kaninöron
Tror de blir bra

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Hedda har funnit sig väl tillrätta,hon verkar nöjd bara hon får vara med❤️Lyckliga katt som får bo med er👍Maten ser jättegod ut🤗