mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 16 augusti 2021

sista dagen i stan på länge...


dageen började med att kolla av ett bakluckeloppis
vi hittade dock inget som fick följa med hem


ett gäng musiker från Uppsala
spelade Riktigt duktiga


så blev det en sväng till Stora Ekeby


med gofika 


och fotoutställning
Linda Öberg naturfotograf


ja vi åt spenat i går
då blir det soppa i dag


ni packar o grejar


ja lägger mej här



då vet jag att jag kommer med
Nu är jag klar 
när åker vi?

ja hon fåt allt vänta lite till Hedda 
för inte förrän i morgon bitti far vi



lite slattar från kylskåpet blir en minipytt
och så några majsar jag köpte i dag



då var väll allt packat
utom frysväskan o matkorgen




 

2 kommentarer:

Ellinor Blomqvist sa...

Härliga underbara Yttervik väntar,njut av varje sekund❤️🤗

Marie sa...

Jag önskar er en trevlig resa!