mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 10 augusti 2021

skaffat mej en ny frissa


två blomskott ska ut och åka
ända till Arvidsjaur


lite av trollkärring 
nu är det dax för frissan


provar på  Sax & Kam i mitt lilla centrum


blev så nöjd


blir nog att börja gå där


Birgit Kangas får bli min melodi hädanefter
hon vågade ta till maskinen i nacken


Lennart var och kollade av bygget
vid björnöbron medans jag klippte mej


pannbiff med svampstuvning
tre av champinjonerna vi plockade i går


medans jag vilade var Lennart på fågelspan


försöker få till det här
två mönster ska bli ett


så var det mat igen
korv stroganoff o ris och en pannbiff
blev en omelett

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Du blev riktigt fin i håret👌Skönt när man kan lita på sin frissa.Min bytte salong och jag försökte med en annan men blev inte nöjd så jag följde efter min Maria,tur att hon inte flyttade mer än en mil😘🤗