mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 13 december 2023

De var sant ❗❗


så nu var nog alla julklapparna inslagna
Lennart är och hjälper Henrik T en sväng


lunch 
korv o makaroner 
kan de bli enklare ❓

`

och så lite vila på det


Jag är inte klar än matte
vi ligger en stund till ......
NEJ säger matte hon måste ju gå på TOA


de var inte lur de var på riktigt
jag fick ju ett meddelande om att 
jag skulle få ett magnetspel 
trodde inte riktigt på det
MEN DE VAR SANT 


blev lite mat kvar 
nu blir de en pudding nån annan dag
bara att hälla på äggstanningen


Sigge  helt klar


021 13 46 80 ringer
och jag vet att de är tandläkaren ??
dom vill ändra min tid jag har i januari
till i morgon bitti 
MEN NEJ de är ju lucia
så då blir det på fredag 
blir bättre


Leverstuvning med lök o bacon
så gott 


kvällen var vi i "fabriken på insidan"
och kollade hur dom gjorde majonnäs
och så virkade jag vidare på en katt 

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Älskar dina hjärtekatter👍❤️