mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 19 december 2023

Vi kidnappade Kerstin ....


Dagen började med en sväng till frissan
i dag är de inte halt men man får
ändå se upp för de finns isfläckar


så blev jag av med kalufsen 


vid lunchtid åkte 
Anne-Marie o jag till Skultuna
och kidnappade vår Kerstin


tog henne till Bistro Bruket


Anne-Marie o Kerstin åt 
räkmacka


jag en barnportion köttbullar
så himla gott
Vi strosade i butiken och var in 
en sväng på ITTALA 
så mycket fint de finns där 
MEN oxå sånt jag inte alls tycker om
😉


hem till min lilla tomte
och vila öron o rygg


Lennart var till ❤-punkten medans
jag var ute med "tanterna"


sista skvätten levergryta
blev kvällens mat


Trolltider missar vi inte
TUR man vet att de blir bra på julafton
MEN hur ska dom ta sej dit
spännande värre även för en 
tant på 76


 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Gillar verkligen julkalendern,tur att det blir bra till sist👍Väldigt mysigt med tantutflykt❤️