mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 30 december 2023

hur ska detta gå till ❓❓🤣


vissa tycker de är kul med snö
en 30-40 cm hög snövall
bakom bilen 
nu ska den bort
och bilen ut


hur illa är inte de här ⁉⁉


efter handling på City Gross
liten lunch på Bil Tema


liten o liten .....


så har slangen kommit...
snabeldraken har varit trasig i slangen i MÅNGA ÅR
inte helt slut men nästan och nu när killarna var 
och städade sist gick den helt sönder
dom blev förtvivlade
MEN de var ju inte deras fel inte alls
så vi tänkte köpa en ny dammsugare MEN
det kändes för dyrt just nu
så kollade jag på märket och hittade 
faktiskt en slang  i Tyskland 
500 kr med frakt 
de var ju överkomligt
så nu har jag en hel dammsugare igen
och killarna kan dammsuga
utan att slangen trillar av 


en bondomelett 
vi är nog många som äter 
pytt eller omelett i dessa dagar


Tyre Sventons och popcorn 


så blev det PÅ SPÅRET
och jag tog grisarna för vi har ju såna
sötnosar här på Valby friluftsmuseum
kultingarna är ju så otroligt söta

och sen var det hockey 
BRA JOBBAT GRABBAR 


te o leverpastejmacka 
kändes fint 


vätskeersättning innan sänggång
ska vara bra så man inte får sendrag


tror det eller ej detta ska bli ett par
TOFFLOR 
hur ska de gå till
jo jag vet 
du får 
se i morgon

 

Inga kommentarer: