mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 9 december 2023

mindre än 35



då stjärnan inte ville blir det 
en slinga med ljus på räcket i stället
blir nog bra de oxå men pilligt
och bökigt är det att få dit den


jag gjorde en liten stickande tomte
i en kula


råstekte pytt gillar jag 
Lennart fick ett ägg oxå 
på sin tallrik 


så kom svaret på gårdagens prov
det var ett för mej positvt svar
men ett negativt svar
ja du vet hur de kan vara
skulle vara mindre än 35
och det var 10
så de var mindre
vilket betyder att 
cystan var av en snäll typ 




köpte pizzakitt på ICA
vi gillade inte degen
men vi åt och blev mätta
MEN kommer inte att köpa den igen


så fint blev det på våran balkong


på Spåret och Carina Bergfelt och en skål popcorn


jag virkar på en 
❤😽


och i morgon måste vi nog 
borsta vår egen Hjärte katt


i dag fyller han hela FYRA år våran Emil


följer en kille på FB
"Mannen i CP-trucken"
han har en adventskalender
och jag vann en dörrkrans
kul 



 

2 kommentarer:

Ellinor Blomqvist sa...

Fint på balkongen och en snäll cysta,det är grejer det!👍

Anonym sa...

Fin balkong och fin katt ni har. Glad andra advent.ö Kerstin