mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 16 december 2023

det blev ingen BINGO


ja men ett väntrum igen då
tandläkaren bytte tid ännu en gång
nu till 7.40 bättre för mej än 12.40
för jag är ju lite nojig innan besök
40 minuter senare var jag klar 
och 2285 kr fattigare
och en hel tand + en tand som han 
fixat nått med 
en tand som jag trodde var den med hål i 
för den har gjort ont när jag borstade
MEN så var det inte ... 


medans jag var hos Aboud
tog Lennart en sväng på stan


och så var det dax att hämta ID kortet


fick ju inte tugga på flera timmar efter tandlagningen
och fixet med den andra tanden 
Då jag inte kunnat äta frukost blev jag ju
vrålhungrig ....fick bli lite äggröra med ost på
de kunde jag ju "suga" i mej


så blev det då äntligen lunch
makaronilåda


tanken var att vi skulle gå på Bingo


Men jag däckade totalt


våran jullåda skulle hämtas idag på ICA


279:- för allt detta 


så var även denna kisse klar
har dock inte fått nått namn än


gyros o pommes
schysst käk 


jag har börjat på ett nytt 
stickprojekt.❗❗


här kommer en
stilstudiet av HEDDA












det har varit vin i glaset 


så säger vi god natt från oss

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Denna ljuvliga Heddakatten 🥰Tänder och ögon hör inte till kroppen,undrar vart dom hör?