mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 24 december 2023

NU är det JUL på riktigt (fast de bara är den 23 dec)


då har tomten börjat sitt arbetspass för i år


Hedda hjälper tomten med de sista


då har jag kokat en "balja" gröt
som räcker hela julen



Vi åkte till Sura 
där vi firade med 
Gänget  Östberg 
10 vuxna o 6 barn
livat värre


















100000000 tack för en fin eftermiddag


fniss fniss
tonfisksallad till kvällen


och så blev vi sittande med bingo


tur jag har min virkning

jag fick ingen vinst 
MEN
Lennart vann en ny lott
alltid något 


 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Ska snart bege mig till dagens firande,massor med vuxna och ett gäng barn,skrål och skratt,mysigt och lite jobbigt men alldeles underbart,hunden lär sova i två dagar sedan😂Önskar dig,Lennart och Hedda en fridfull jul❤️