mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 3 oktober 2019

en dålig dag med GULDKANT

 startar som vanligt med lite kaffe
dagen känns tung 
eller det är ju min kopp som är på tvären
inte dagen ... 
får se till att ta det lugnt i dag
bara göra det viktigaste

 men solen syns i horisonten

 och speglar sej i husen 
jag tycker vi bor vackert i stan oxå
många träd är det i alla fall
inte bara hus

 korv i ugn är ju en höjdare
eller va tycker du
Maria S ... jag har med  kålrot 😏

Lilla Blå har fått kontakt och tak över huvudet


 låter konstigt på gården....

 å hå
dom tar bort ett träd

 fiffiga grejer de där

 pling i luren... 
jag har lite grejer till Soppkökets gäster
kan jag komma förbi...💖



 TACK bästa Alexandra för gåvan 
DETTA GÖR MEJ SÅ HIMLA GLAD

 bananerna blev till plättar
1 banan 2 ägg ½ dl havregryn

 måste ju smaka om det blev bra och det blev det
så TRE matlådor till soppköket 
plättar kan man ju äta kalla 
helt perfekt

ja ja då har jag kommit så här långt
bävar för hopsättningen 
men det gick ju galant
stickade två varv
och ser att 
DET ÄR FEL
har läst mönstret galet
bara att repa upp och göra om
nu sitter allt på en sticka igen
och det set rätt ut..

1 kommentar:

Ellinor sa...

Underbart med folk som tänker på andra 👍❤️