mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 20 oktober 2019

i dag har jag fyndat

 Loppisrunda 
Life Center
Brödet o Fiskarna
Stadsmissionen
Läkarmissionen
och ett annat litet loppis på Bäckby

 Lennart letar liten hylla...
jag hittade detta på Läkarmissionen
i alla fall
"plastbantar ju"
54:-
och en liknande den här på Life Center
att ställa i mikron så man får in två tallrikar samtidigt
den blir till soppköket á 10:-

 och på Brödet o fiskarna 
hittade jag en del till den här presenten
men INGEN hylla

 hemma och hungriga
kokade några potatisar 
mosade samman med moset som var kvar från igår 
och värmde en burk fiskbullar nu skulle de gå fort


 å dessa underliga prickar
som små vattkoppor kliar som tusan
har en i gommen oxå 

 Lennart blev sugen på Jansson

 får säga att de var bra det
för det var så gott

här har jag just repat upp 6 varv
de får ju inte gå för fort liksom 😉
nästa mönsterdel kommer inte förrän på tisdag

1 kommentar:

Ellinor sa...

Åhhh dessa fiskbullar,lika goda varje gång👍👍👍