mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 12 oktober 2019

när datorn krånglar....

 som jag har laddat för det här mötet på hälsocenter
nu skulle jag få ventilera mina problem
hur jag skulle leva mitt liv som jag har kvar
och kanske må lite bättre...
MEN SÅ BLEV DET INTE
då jag gjort min tidsbokning på datorn
visade det sej att den aldrig nått Hälsocenter!?!?
jag hade en tid hos Marie men Marie hade inge tid med mej
Det var bara att vända hem igen
fick dock en ny tid på måndag kl 14.15 få se om det funkar
kan säga att jag blev riktigt ledsen
all ork o kraft bara försvann

fick dock till lite gurka till kvällens 
kåldolmsfrossa

 och det är tur det fanns mat att bara värma
när orken är helt kaputt 

jag blev helt slut
och fick sova i 2½ timme 

 så kom Bästa Heleena med "lite" gröna tomater

är det vindruvor eller krusbär
nej de är tomater 
som ska förvandlas till chutney
till Soppköket

 så var det dax för kåldolmsfrossa
med grannarna
(blev lite suddigt men va tusan de är ju fest )

 jag gillar sås ....syns det 

 alla är mätta och nöjda
vilken tur när man bjuder på mat

nu blir det taggar...
många knutar blir det

1 kommentar:

Ellinor sa...

Fy vad det är jobbigt när man laddar för något och så blir det ingenting😥Hoppas att allt funkar på måndag👍💖💖kram