mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 19 juli 2023

Är det FARLIGT 🙀❓


mitt lilla ❤
min lilla 😻
lilla HEDDA


en liten sväng ut
några regndroppar och jag gick in
knotten var oxå ute


svensk klassiker till lunch


Lyssnar en stund på den här boken
en historisk roman om Göteborg
sen sov jag i 2 timmar


fika ute i solen bland 
knotten


HUM va är de för oväsen
undrar om det är nått FARLIGT


det var inte så farligt i människovärden
men i en katts öron var de nog inte helt OK



Tony slår gräset på lägda


dagens kultur


jag hade tur fick en plats med ryggstöd


Ledare och deltagare i 
årets sångläger
sjöng och spelade



en bygdens son
William Simu 


han är så duktig gitarrist 


med fint fotarbete
*fniss fniss*





på kvällen när jag borstade tänderna
fick jag bort första stygnet
seglivade typer
som stör mej nått otroligt
har skrivit till tandläkaren i dag
och frågat hur länge som ska sitta
det är 14 dagar nu 
Jag har lite ont i munnen
TROR de är stygnen som IRITERAR

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Trodde det var sådana styngn som försvann av sig själv?Minsta lilla grej i munnen känns ju jättestor och så är man där med tungan hela tiden😱Hoppas att du får tips av tandis✊️🤗