mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 15 juli 2023

Skomakartumme


Nytt recept på korv i ugn


klicka för receptet



blev så bra 
kommer att göra det igen


efter lite vila fika på altanen
med tunga moln och lite sol


så var lilla koftan klar
den är något mindre än
gammelfarfars kofta


familjen samlad


på kvällen blev det en sväng till
Dock har Anders själv semester
men personalen skötte sej perfekt


jag tog en liten kycklingsallad
helt i min smak o storlek


grabbarna tog hamburgare
dom var så nöjda


efterrätt kaffe o rabarberpaj
pajen var enligt Pärzon de godaste på mycket länge
(jag bara smakade lite och den var mycket god)


Var Hedda en gris i sitt förra liv?


Jag fattar inte hur hon kan knöla till svansen 
så här...⁉


talade om skomarkartumme


utmärkt att öppna mjölkflaskan med


om man inte hade en sådan


 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Vilken gullig tröja👏❤️