mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 16 juli 2023

Back Sabbath på trumpet


inte lätt att fota .... när Hedda 
kommer på att de är hon som 
är jordens medelpunkt


nu plockas det 
HEM - LOPPIS - SLÄNG
Pärzon kan ta med en del när han åker i morgon



Husse kollade lådan med kartor....
och det blev ju ett spännande hål att hoppa in i 


Linus fick den här av Estelle
när vi bodde i Boksjön för snart 25 år sen
frågade om han ville ha den och de ville han
så den får följa med hem


dax för lite kultur



Grabbarna åt PALT som sej bör
jag tycket visserligen om man avstod
vet att jag behöver vila efter en palt
och nu var de inte läge för vila


för nu skulle vi lyssna på 
Tärna Outsiders 
med en otroligt blandad repertoar
allt från egna låter om Gemsbäcken
till Black Sabbath på trumpet
jo de är sant


då jag inte åt någon palt blev det
en hårdmacka med lapskojs när vi kom hem


passade på att fota när Hedda sov
*fniss fniss*


på kvällen hämtade Lennart Lars
medans Pärzon och jag fixade pizza


så trevlig ...


Lars fick sitt kikarfodral
blir nog bra när han får använda den
lite trögt än 


Pärzon gick och la sej 
han ska upp tidigt i morgon bitti 
för att åka hem
Lars o Lennart var ute och kollade
kom in och tog en kopp kaffe till
och surrade en god stund till
innan Lennart körde hem
 Lars till Tärnaby


Hedda fick en lite pizzakant
de är ju gott men svårt

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Dessa våra linslusar🥰