mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 21 juli 2023

detta är för mej en GÅTA 💰


Apoteket kronan 517,50


Apoteket 425:-

Apoteket hjärtat 436:-

Apotea.se 425,41


Apohem 146,25


samma medicin men så olika pris
gissa vilken jag köpte ⁉


kärlek till frukost

 


matte har köpt nytt garn


måste ju kontrolleras


de var helt OK


 


  

så var det helt klart
ska nog fixa raggisar oxå 
men jag stickar mina vantar först


va gör husse där borta???


han hålls med trädgårdsarbete
i nått som vi inte riktigt vet va vi
ska kalla det för 
en rabatt är det inte
men växer gör det


jag sitter här jag


lyfte på rumpan och gick inte 
och hämtade myggspiralen
vi köpte den här "grejen"
när vi var i Kambodja
den är så himla bra 


när jag kom ut var min stol 
upptagen




dagens lunch
en omelett
alltså tredje gången gillt
så var resterna slut


så var det dax för dagens KULTUR
kaffe o prat vid elden









en tur till "konsum"
och sen en glass på macken


den här lakritsstruten
påminner om lakritspuck
men är lättare att äta


här blommar syrenerna 


du vet hur gott de doftar


var 100 på att jag hade bacon
men de var helt fel.....
fick gå ändå


ett för mej nytt recept 



god MEN den kräver 
VANILJSSÅS 





 

Inga kommentarer: