mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 30 juni 2019

OJ OJ säger jag bara...

 där kommer Pernilla o Siv

 och hade med sej "lite" kläder från Stig
som ska lämnas till våra gäster på soppköket
oj oj säger jag bara

ja ja jag tar inte med allt i morgon jag lovar
det blir skjortor o tenniströjor 
kortbyxor
kalsonger o strumpor

fy tusan en sån granne Siv har
*fniss fniss*

nu ska de kollas var tygaffären ligger

liten korvlunch

pinnockiotårta på G

 Kaptenen pekar med hela handen

 lite mingelmat

 Cava som jag dessutom hällde ut allt över mej
blev blöt och fick en ny

 så var det dax för lite underfundig musik 
av denne filosof 
Kjell Höglund

 Ellinor Brolin 

 

  Johan Johansson

 en MYCKET bra spelning
jag är så glad att vi åkte ner till stan
oj oj säger jag bara

 fotboll i parken...
och sverige vann


hemma på balkongen ..mosmacka


FLAGGSKOLAN
svar på gårdagen

Ingermanlands flagga

 sverigefinnarnas flagga

 och så sista flaggan för den här gången

 svar som vanligt i morgon



1 kommentar:

Anonym sa...

Öland