mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 8 juni 2019

trilskande mage och några meter garn

den här lilla killen har i dag fyllt 11 år
här var han 8 år och stolt visar upp sin syning
i köket hos gammalmormor o gammelmorfar i Yttervik

här har han hunnit bli 9 år och storebror till tre systrar

och som sagt nu är han 11 år
våran DEXTER

och jag virkar på
det är varmt i dag så man får ta balkongen i skuggan

magen trilskas
jag blidkar den med mos

så var dom klara
ja dom har varit klara i några dagar
jag blev nöjd tillslut
men jag vet inte hur många gånger jag repade upp
innan jag fick till det som jag ville
har ju liksom inget mönster
den här är RIKTIGT bra

får se vad magen tycker
vi var inte riktigt överens där 
kan jag säga

så var hatten klar



nu är det bara att sätta igång och göra en till
för den här blev ju till mej och inte Bettan

lite mer mat
munnen tyckte de var gott i alla fall

½ den portionen är min...
jordgubbar laktosfri grädde och lakritspulver

så var nästa hatt på G

1 kommentar:

Ellinor sa...

Hatten blev ju jättefin👍Dessa magar...dom är dumma ibland😡kram