mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 13 juni 2021

Blev så orolig .....


Hedda och jag kollar in "våra" 
fåglar


men ska vi vara oroliga för den där ungen
rör sej visserligen lite
det ser ju inte bra ut alls kan jag tycka


men det var ingen fara
den tyckte nog bara att det var för trångt i 
"barnkammaren"
nu är allt återställt i rätt ordning igen


ska idka lite handsömnad
Ängeln behöver en skjorta


Hedda var förstås behjälplig
fick en egen tygbit att fixa med



då är hen beredd att flytta till Tärnaby församling


ännu en hemlis klar


och Lennart har varit ute vid Anundshög
där VCK har en medlemsdag


en bra dag detta


stickar när Hedda tillåter


ÅSKA o störtregn
då vill vi ligga nära 


men du Husse vad äter du för gott
och dessutom sittandes framför TV


köttgryta på gris är ju inte illa


Lennart fixade lite varma mackor till kvällen
då vi kollade Valar från nord Norge på TV
så himla intressant
sen blev det Egyptens gravar
inte illa de heller


lite mera hemlisar att fundera över
vissa är lätta att fixa 
andra RIKTIGT svåra
men jag ska klara det

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Spännande med hemlisar👍Fröken Hedda tar för sig❤️Ha en fin dag!