mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 25 juni 2021

vad är det som händer i min rygg...


ut till Erikslund för att köpa kantband till en klängning
och möts av detta
affären ska upphöra
KATASTROF i mina ögon


lunch blev lite kylskåpsrens


vaknade i morse med lite ont i ryggen
inte så farligt men ändå
har väll legat illa eller nått


Hedda tröstar matte med ond rygg


Lilla blå har fått nya däck dock nya hjulinställningar
Lennart tog en promenad i 
kopparlunden medans han väntade


jag började på ett nytt nystan
bara korta snuttar


tur de är lätt att skarva
men har pratat med Stina som sålt garnet
och hon ska prata med leverantören


Hedda kollar tornseglarna



ryggvärken tar i 
och det fick bli en låda från frysen

 

Inga kommentarer: